De fleste kender det, vi har travlt, og den lokale boldklub ringer og spørger om vi vil tegne en annoncere i deres blad. Ofte siger vi ja, for det kunne jo være, det gav lidt mersalg.
Mit bedste bud: støt det du vil støtte, ja - men kald det ikke aktiv markedsføring, lav en konto i dit budget der i stedet hedder sponsorater.
Aktiv markedsføring er når du tager styringen af dine aktiviteter. Aktiviteter der er lagt i årshjul og bliver håndteret ud fra et forud defineret mål og budget og som er målbar.
Er du målbevidst i din markedsføring og skaber den vækst?
Får du udbredt den gode fortælling om din virksomhed?
Kender dine potentielle kunder din virksomheds styrker?
Har du tid til markedsføring?
MÅLBEVIDST markedsføringsrådgivning, kan hjælpe dig med at klarlægge dine mål for din markedsføring, og vi kan give dig råd om hvilke kræfter du skal sætte ind for at nå det marked du gerne vil være i.
MÅLBEVIDST har både egne ressourcer, men også yderst kompetente samarbejdspartnere, som kan byde ind på den beskrevne opgave.
© 2021 - målbevidst